Jetindir Android Uygulamaları Tango Kullanıcı Yorumları

Tango

Kullanıcı Yorumları

Tango 3.3.71425 için @Yasmin dedi ki; (23 Ağustos 2013 Cuma 22:50 - 4 yıl önce)

Yasmin hanım, bu sadece bilgisayar içindir, telefonunuza kurmak istiyorsanız, uygulama kurduğunuz google play gibi sayfalardan indirmeniz gerekir.

Tango 3.3.71425 için jasmin dedi ki; (23 Ağustos 2013 Cuma 22:13 - 4 yıl önce)

benim telefon nokia di neden indiremiyorumki.

Tango 3.3.71425 için @Erdem dedi ki; (22 Ağustos 2013 Perşembe 16:36 - 4 yıl önce)

Nokia Lumia windows mobile olduğu için tango sitesine direkt gidip ordan uyumluluk listesine bakman lazım, ama muhtemelen destekliyordur bi bak yine de.

Tango 3.3.71425 için fatih dedi ki; (22 Ağustos 2013 Perşembe 16:29 - 4 yıl önce)

tango viber whatsapp bu üçü olmasa akıllı telefonların hiçbir anlamı kalmayacak sanki, maşallah herkes de kullanıyor. tangonun hem telefonda hem bilgisayarda açılması çok güzel bi özellik

Tango 3.3.71425 için teşekkürler dedi ki; (22 Ağustos 2013 Perşembe 16:22 - 4 yıl önce)

tangonun kendi sitesinden daha hızlı iniyor valla ne diyeyim helal hoş olsun elinize emeğinize sağlık teşekkürler

Tango 3.3.71425 için tango android dedi ki; (22 Ağustos 2013 Perşembe 16:21 - 4 yıl önce)

Android telefonunuza tango indirecekseniz google playden indirin, bu sayfadan inen sadece bilgisayar için olan program

Tango 3.3.71425 için murat dedi ki; (20 Ağustos 2013 Salı 00:13 - 4 yıl önce)

Tablete indiremiyorum

Tango 3.3.71425 için nokia N9 dedi ki; (28 Temmuz 2013 Pazar 17:47 - 4 yıl önce)

Yaw arkAdaş neden inmıyor tango ya indirıyorum indıkten sonra ? Işareti cıkıyor yardımcı olun lutfen

Tango 3.3.71425 için erdem dedi ki; (23 Temmuz 2013 Salı 23:16 - 4 yıl önce)

ben lumia 920 var tongoyu indirme calisiyom cihaziniz desteklemiyor onayini aliyom

Tango 3.3.71425 için Mobil dedi ki; (24 Mayıs 2013 Cuma 17:12 - 5 yıl önce)

Tango\'yu android telefonumda kullanıyorum ve oldukça başarılı bir program olduğuna inanıyorum. Viber ve Tango ikilisinden bi türlü kurtulamadım zaten, insanı telefon bağımlısı haline getiriyorlar. Tango aynı zamanda görüntülü konuşmaya da izin veriyor birkaç kez denemiştim.

Bu yazılım sayesinde telefonunuz olmadan da arkadaşlarınıza tango üzerinden ulaşabilir ve görüntülü konuşma yapabilirsiniz.

Sayfalar: 1 .. 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11